Skrzynka na 2 wina Pudrowe róże dla babci i dziadka
Skrzynka na 2 wina Pudrowe róże dla babci i dziadka

Skrzynka na 2 wina Pudrowe róże dla babci i dziadka


Zmiana tekstu i zdjęć
Można dowolnie zmieniać teksty, nagłówki na produktach, podmienić zdjęcie na swoje. Dane wyślij emailem po dokonaniu zamówienia.

Czas realizacji (od dnia akceptacji i wpłaty)
  • 6 dni roboczych
  • 3 dni roboczych (ekspres +50%)
Dodatkowe życzenia
  • Nie
  • Tak
SKRZ-WINO-3099
89,99 zł

 

Skrzynka na 2 wina Pudrowe róże dla babci i dziadka


Bardzo często podczas poszukiwania prezentów na dzień babci czy dziadka mamy problem z doborem prezentów dla jednej połówki oraz drugiej. Nie jest łatwo wybrać coś, co będzie małym podarunkiem, a dodatkowo zaskoczy swoją funkcjonalnością. Często sięgamy po wysokiej klasy alkohole, które wręczamy po prostu do ręki. Idealnym rozwiązaniem na zmianę tego podejścia jest nasza skrzynka na 2 wina z motywem pudrowych róż, gdzie do środka możemy umieścić jedno wino ulubione babci oraz dziadka i sprawić im ogromną niespodziankę.

Wykonana z drewna skrzynka posiada przeźroczystą pleksi, dzięki czemu możemy pięknie wyeksponować wino, a motyw pudrowych róż jeszcze bardziej podkreśli ich wygląd. Na przeźroczystej ścianie skrzynki znajduje się także dużo miejsca na napis oraz podpis osób obdarowywanych wraz z datą.

Kupując na dzień dziadków taką skrzynkę na 2 wina, mają państwo możliwość w prosty sposób stworzyć bardzo elegancki prezent, który z pewnością miło zaskoczy, a dodatkowo w środku będzie skrywał przepyszny trunek.

 

Materiał: drewno sosnowe, zasuwane wieczko - sklejka brzozowa

Grawer: GRATIS!

Zawartość: wełna drzewna

Wymiary wewnętrzne: 33cm (wys.) x 18,4cm (szer.) x 9,4cm (głęb.)

Wymiary zewnętrzne: 35cm (wys.) x 20,4cm (szer.) x 10,4cm (głęb.)

 

Dodatkowe życzenia na odwrocie

Istnieje możliwość wygrawerowania dodatkowych życzeń na odwrocie skrzynki.

 

Treść

Możesz wysłać nam swoją propozycję tekstu. Na podstawie przesłanych danych i treści na adres email zostanie przygotowany projekt do zamówienia i przedstawiony klientowi do akceptacji przed wykonaniem graweru.

 

Brak metod dostawy dla tego produktu.

Venarti Kornelia Bas, Dmowskiego 3a, 76-200 Słupsk, Polska, e-mail: sklep@venarti.pl, telefon: 531577677

Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest bardzo intuicyjne:

  1. Wybierz produkt w naszym sklepie

  2. Określ ilość

  3. Wybierz czas realizacji (liczony od dnia akceptacji projektu i wpłaty). Prosimy doliczyć do niego czas na projekt od grafika do 3 dni roboczych i czas na wysyłkę paczki, zazwyczaj 1,2 dni robocze. Więcej na ten temat zobacz tutaj: Czas realizacji zamówień

  4. Jeśli widzisz poniżej pole do podania swoich danych, wpisz je

  5. Dodaj produkt do koszyka.

  6. Kliknij "Przejdź do kasy"

  7. W nowym oknie zobaczysz podsumowanie zamówienia. Ponownie kliknij „Przejdź do kasy”

  8. Wypełnij dane do wysyłki

  9. Wybierz metodę płatności

  10. Zatwierdź zamówienie klikając w guzik "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty"

  11. Po złożeniu zamówienia otrzymasz email z tytułem „Potwierdzenie zamówienia”

  12. Jeśli nie podałaś nam danych do personalizacji (patrz punkt 4), zrób to teraz. Prześlij nam niezbędne dane (teksty, imiona, daty itp.) na adres email sklep@venarti.pl. Podaj w temacie numer zamówienia.

  13. Projekt do akceptacji otrzymasz drogą mailową (do 3 dni roboczych). Ten czas nie jest wliczany do czasu realizacji zamówienia.

  14. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności i zaakceptowaniu projektu.

Więcej informacji Czas realizacji zamówień

Czy można wysłać paczkę za granicę?

Tak, jest to możliwe. Wysyłamy pocztą polską lub inną firmą kurierską. Cena jest zależna głównie od wagi paczki, dlatego możemy podać jej cenę po zapakowaniu paczki, jej zważeniu i sprawdzeniu w cenniku poczty polskiej lub innej firmy.

Należy dokończyć zamówienie z dostawą w Polsce lub wybrać odbiór osobisty. Należy napisać w zamówieniu o zmianie wysyłki. 

Jakie są terminy realizacji zamówienia?

Standardowe czasy realizacji zamówień w naszym sklepie:

  1. Zamówienia standardowe:

    • Standardowy czas: 6 dni roboczych

    • Expres: 3 dni robocze. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia.

    • Turbo: 2 dni robocze. Dodatkowy koszt ekspresu to 100% wartości zamówienia. Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.

  2. Produkty z żywicy:

    • Standardowy czas: 12 dni roboczych

    • Expres: 6 dni roboczych. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia.

Aktualne czasy realizacji są zawsze dostępne na naszej stronie: Czas realizacji

Pamiętaj, że:

  • Czas realizacji liczony jest od dnia akceptacji projektu i wpłaty (w zależności co nastąpi później), a nie od momentu złożenia zamówienia

  • Do czasu realizacji nie wliczamy czasu na odpowiedź grafika (do 3 dni roboczych)
  • Do czasu realizacji nie wliczamy czasu dostawy (zwykle 1-2 dni robocze)

Zalecamy uwzględnienie tych terminów przy planowaniu zamówienia. Zależy nam aby wszystkie materiały dotarły do Ciebie z odpowiednim wyprzedzeniem.

Jakie są dostępne formy dostawy?

Oferujemy różne formy dostawy zamówionych produktów:

  1. Kurier Inpost:

    • Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki

    • Przesyłka dostarczana pod wskazany adres

    • Możliwość śledzenia statusu przesyłki

    • Cena: 19,99 zł

  2. Paczkomaty InPost:

    • Odbiór z wybranego paczkomatu

    • Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania

    • Powiadomienie SMS/email o dostarczeniu przesyłki

    • Cena: 16,99 zł

  3. List polecony Poczty Polskiej:

    • Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

    • Doręczenie pod wskazany adres

    • Dotyczy jedynie próbek

    • Cena: 10 zł

  4. Odbiór osobisty (jeśli posiadacie sklep stacjonarny):

    • Możliwy w godzinach pracy naszego sklepu

    • Bez dodatkowych opłat

    • Konieczność wcześniejszego ustalenia terminu odbioru

  5. Przesyłki zagraniczne:

    • Wysyłka głównie pocztą polską. Istnieje możliwość wysyłki inną firmą

    • Cena zależna od kraju docelowego i wagi paczki. Cenę znamy dopiero po spakowania i zważeniu paczki

Kiedy należy dokonać płatności za zamówienie?

Płatności za zamówienie należy dokonać według następujących zasad:

  1. Pełna płatność powinna być dokonana bezpośrednio po złożeniu zamówienia

  2. Realizacja zamówienia, w tym przygotowanie projektu, rozpoczyna się dopiero po zaksięgowaniu płatności

  3. Projekt graficzny jest przygotowywany dopiero po zaksięgowaniu płatności

  4. Akceptacja projektu bez dokonania pełnej płatności nie uruchamia procesu produkcji

  5. W przypadku płatności tradycyjnym przelewem, warto przesłać potwierdzenie przelewu na nasz adres email, aby przyspieszyć weryfikację

Pamiętaj, że terminowa płatność jest kluczowa dla zachowania zamówionego terminu realizacji. Opóźnienia w płatności mogą skutkować przesunięciem terminu realizacji zamówienia.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak, wystawiamy faktury VAT do wszystkich zamówień:

  1. Jak zamówić fakturę VAT:

    • Podczas składania zamówienia w sklepie internetowym zaznacz opcję w przypadku firm "Jestem klientem biznesowym"

    • Wypełnij wszystkie wymagane dane do faktury (nazwa firmy, adres, NIP)

  2. Termin wystawienia faktury:

    • Faktura VAT jest wystawiana w dniu zaksięgowania płatności

  3. Sposób dostarczenia faktury:

    • Faktury wysyłamy drogą elektroniczną na podany adres email

    • Na życzenie możemy dołączyć wydrukowaną fakturę do przesyłki z zamówieniem

    • Duplikaty faktur można uzyskać kontaktując się z naszym działem księgowości

Jakie są dostępne metody płatności?

W sklepie są przyjmowane formy płatności:

 

1.Przelew bankowy

Rachunek bankowy: 70 1020 4649 0000 7502 0305 5407 (PKO)

Venarti Kornelia Bas

 

W tytule przelewu prosimy umieścić nr Państwa zamówienia. Dziękujemy.

 

Przelew zagraniczny

Kod BIC (SWIFT) PKO Banku Polskiego SA: BPKOPLPW

IBAN: PL 70 1020 4649 0000 7502 0305 5407

UWAGA! Przelewając na to konto z zagranicy inną walutą niż PLN, należy zapłacić 15zł więcej prowizji dla banku.

 

2.System płatności PAYU i przelewy24.pl - natychmiastowa realizacja transakcji

Dostępne metody

  • Przelew zwykły
  • BLIK
  • Płatność kartą
  • Przelew natychmiastowy
  • Google Pay
  • Apple Pay
  • Zapłać później

Czym się różni próbka od domówienia?

W przypadku próbki wysyłamy produkty bez personalizacji, aby ocenić ich jakość. W przypadku chęci zobaczenia próbki ze swoimi danymi czy zdjęciami, należy dodać do koszyka produkt jako próbka plus dodać do koszyka personalizację próbki.

W przypadku domówienia, należy podać nr poprzedniego zamówienia. Zostanie wydrukowany ten sam projekt co podczas poprzedniego zamówienia. W przypadku nowego projektu i ilości mniejszej niż minimalna, należy traktować to jako próbka personalizowana i postępować jak wyżej, czyli zamówić próbki plus personalizację próbki.

1 inny produkt w tej samej kategorii:

Produkt dodany do listy życzeń