Wysyłamy standardowe projekty do akceptacji do 3 dni roboczych bez względu jaki czas realizacji został wykupiony.
Neleży sprawdzić bardzo dokładnie projekt i odpisać na email. Wystarczy napisać 'Akceptuję'. Jeśli są uwagi, należy je wymienić w emailu. W razie potwierdzenia projektu z błędami nie ma możliwości reklamacji z tego powodu, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie.
W razie poprawek, należy mieć na uwadze czas na naszą odpowiedź 3 dni robocze, ponieważ na maile odpowiadamy w kolejności ich przyjścia.
Projekt indywidualny (całkowicie nowy projekt graficzny) wysyłamy do 7 dni roboczych.
Na maile i zapytania również odpisujemy do 3 dni roboczych ze względu na ilość maili przychodzących codziennie :)
Czas realizacji zamówienia jest liczony dopiero od momentu akceptacji projektu i pełnej wpłaty. Liczymy pełne dni robocze.
Czas standardowy wynosi 6 dni roboczych liczony od dnia akceptacji projektu i wpłaty.
Należy doliczyć czas przesyłki.
2. Czas realiacji zamówienia - Expres
Czas ekspresowy wynosi 3 dni roboczych*. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia. Czas liczony od dnia akceptacji i wpłaty. Należy doliczyć czas przesyłki.
3. Czas realizacji zamówienia - Super expres (opcja czasowo wyłączona)
Czas super expres wynosi 2 dni robocze*. Dodatkowy koszt super expresu to 100% wartości zamówienia. Minimalne zamówienie 100 zł. Należy doliczyć czas przesyłki.
Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.
Aby zrobić zamówienie w opcji super expres, należy dodać 2x więcej produktów do koszyka niż zamawiana ilość.
Dla przykładu zamawiając 15szt zaproszeń, należy zamówić 30szt. Nadal otrzymają Państwo 15szt, ale w opcji super expres. Dodatkowo należy nam o tym napisać w zamówieniu.
*Czas liczony od dnia akceptacji i wpłaty. Zawsze liczymy TYLKO DNI ROBOCZE.
Czas realizacji jest ruchomy, tzn. na stronie pokazujemy aktualne czasy w zależności od ilości złożonych zamówień na daną chwilę.
KALKULATOR DNI ROBOCZYCH: http://www.dnirobocze.pl/index.php
Dni robocze nie obejmują u nas sobót, niedziel, świąt oraz 2. maja oraz 24. i 31. grudnia.
Nie ulegamy prośbom o szybsze wysyłanie paczek niż wykupiony termin realizacji. Proszę mieć na uwadze, że każdego dnia mamy inne zamówienia i ściśle określone terminy. Bardzo rygorystycznie ich pilnujemy, ponieważ zależy nam, aby wszystkie paczki dotarły przed ślubem, ale to od Państwa zależy czy zostanie wykupiony prawidłowy termin realizacji :)
Wszystkie zamówienia wykonywane są w kolejności zgłoszeń.
Jeśli okaże się, że wybrany termin jest jednak za długi, istnieje możliwość zamiany na szybszy termin zgodnie z naszym cennikiem. Prosimy mieć na uwadze, że nadal musimy mieć czas na zrobienie nieprzewidzianego zamówienia i pogodzenia go z aktualnymi zamówieniami, dlatego nowy termin liczony jest od dnia akceptacji zmiany terminu i opłacenia nowego terminu realizacji (wybrany czas jest resetowany i liczony od nowa- od wpłaty i informacji do nas o zamianie na szybszy).