FAQ... czyli najczęściej zadawane pytania:

1. Czy jest możliwość dodania indywidualnej treści na zaproszeniach, zawieszkach i  innych produktach z oferty?

Tak. Wszystkie projekty wykonywane są według Państwa wytycznych.

 

2. Czy można zamówić mniejszą ilość zaproszeń lub winietek?

Przy każdym produkcie widnieje minimalna ilość zamówienia.

W przypadku zaproszeń zalecamy zamówić ok 15% więcej od planowanej liczby (pula zaproszeń rezerwowych).

Jeśli mamy wydrukować mniej zaproszeń niż ilość minimalna, należy postępować zgodnie z instrukcją "Próbki z personalizacją / Dodruk poniżej minimum"

 

3. W jaki sposób przesłać pozostałe dane po złożeniu zamówienia w sklepie?

Wszystkie niezbędne dane do zrealizowania zamówienia: imiona i nazwiska pary młodej, data i miejsce ślubu należy przesłać emailem na adres sklepu po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. W treści wiadomości dodatkowo należy podać nr zamówienia.

 

4. Czy wpisanie nazwisk gości na zaproszeniach (personalizacja gości) jest usługą dodatkowo płatną? Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji? 

Personalizacja nazwisk w naszej firmie jest darmowa. Jest ona dobrowolna - możemy również zostawić zaproszenia wykropkowane do samodzielnego wypisywania.

 

5. Czy personalizacja treści zaproszeń jest usługą dodatkowo płatną?

Personalizacja w naszej firmie jest darmowa pod warunkiem, że identyczny tekst zaproszenia jest w ilości min. 15szt. W przypadku dodatkowej wersji tekstu dla Rodziców, po angielsku itp w ilości mniejszej niż minimalna będzie naliczona opłata 15 zł od każdej wersji językowej. Więcej informacji tutaj: Dodatkowa wersja językowa.

 

6. Jak przygotować listę gości do zaproszeń, winietek?

Imiona i nazwiska powinny być :

  • zapisane w pliku word lub txt - nie przyjmujemy listy gości zapisanej w Excelu, tabelkach itp. Niepoprawne pliki odsyłamy do poprawienia.
  • jedno pod drugim,
  • odpowiednio do treści poprawnie odmienione - w przypadku braku odmiany - wklejamy tak jak jest. Nie ingerujemy w treść listy, lista jest drukawana przez program komputerowy ze wszystkimi dodatkowymi znakami (np. "+ os. tow") lub błędami w przesłanej liście
  • nie numerowane
  • Jeśli na zaproszeniach mają być wydrukowane zwroty Sz.P., W.P., ks., lub inne to proszę je dopisać przy odpowiednich nazwiskach, np. Sz.P. Ewę i Jana Nowak, Sz P. Annę i Marcina Kwiatkowskich z synem
  • litery pisane - nie drukowane - chyba że mają być w takiej formie wpisane do zaproszeń, winietek

 

7. Czy istnieje możliwość zobaczenia mojego zamówienia przed jego ostatecznym wykonaniem?

Tak. Po otrzymaniu wszystkich danych nasi graficy opracują projekt, a następnie prześlą je Państwu emailem do akceptacji. Należy go dokładnie sprawdzić (treść oraz układ graficzny). Dopiero po Państwa akceptacji przystępujemy do realizacji zamówienia.

 

8. Co to jest akceptacjia projektu i czemu jest taka ważna?

Akceptacja projektu to potwierdzenie poprawności przesłanego do Państwa projektu zamawianych rzeczy. Projekty wysyłamy drogą mailową. Wysłany projekt będzie identyczny z tym jaki Państwo otrzymacie w wersji drukowanej.

Przed akceptacją prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności całego projektu - czy wszystkie dane zgadzają się (imiona, daty, wielkości liter, polskie końcówki typu "ę","ą", przecinki, kropki, rozmieszczenie tekstu).

Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian i korekt. Nie będą możliwe reklamacje z powodu ewentualnych błędów w tekście. Prosimy o jak najszybsze i jak najdokładniejsze sprawdzanie projektów, ponieważ czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia akceptacji projektu.

 

9. Jakie są terminy realizacji zamówienia?

Termin realizacji zamówienia liczony jest od dnia akceptacji projektu.

Termin ten jest taki jaki został wybrany w opcjach produktu (normalny lub ekspres).

Na tą chwilę wynosi 16 i 7 dni roboczych (proszę mieć na uwadze, że może ulec zmianie w zależności od obłożenia pracowni).

W termin realizacji zamówienia nie wlicza się czasu trwania przesyłki.

 

10. Czy można przyspieszyć realizację zamówienia?

Aby zacząć realizację zamówienia potrzebujemy 2 rzeczy: akceptację projektu oraz wpłatę. Warto wysłać nam potwierdzenie przelewu. Dzięki temu projekt zostanie przesłany do realizacji bez oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.

Istnieje możliwość wybrania opcji "Ekspres" - 7 dni roboczych. Wiąże się jednak z dopłatą w wysokości 50% wartości zamówienia. Do czasu realizacji nie wliczamy czasu trwania przesyłki.

Trzecią opcją jest opcja "Super expres", który wynosi 4 dni robocze. Dodatkowy koszt super expresu to 100% wartości zamówienia. Minimalne zamówienie 100 zł. Więcej informacji tutaj.

Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.

W szczycie sezonu może być to niemożliwe ze względu na zbyt dużą ilość zleceń.

 

11. Jak samemu sprawdzić status swojego zamówienia?

  1. Prosimy zalogować się do panelu klienta Historia zamówień
  2. W szczegółach zamówienia, w każdym zakupionym produkcie jest napisany wykupiony termin realizacji np. 16 lub 7 dni roboczych
  3. Prosimy sprawdzić kiedy został zaakceptowany projekt:
    - kiedy został wysłany email do nas z akceptacją
    - lub sprawdz pole 'Data' przy statusie zamówienia 'Przyjęto do realizacji' poniżej
  4. Teraz prosimy wejść na stronę www.dnirobocze.pl i w odpowiednie pole wpisać obie informacje: wykupiony termin realizacji i datę akceptacji projektu
  5. Dzień jaki się pojawi na tej stronie, jest maksymalnym dniem wysyłki.

 

12. Etapy realizacji zamówienia

  • złożenie zamówienia przez nasz sklep internetowy
  • dokonanie płatności
  • przesłanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia na adres email sklepu
  • oczekiwanie na projekt (maksymalnie do 2 dni roboczych od dnia zaksięgowania Państwa wpłaty)
  • akceptacja projektu lub ewentualna poprawa projektu 
  • odebranie paczki z zamówieniem

 

13. Czy można zamówić zaproszenia w innym języku?

Tak oczywiście można z zastrzeżeniem, że otrzymamy tekst od Państwa. Nie wykonujemy tłumaczeń.