FAQ... czyli najczęściej zadawane pytania:

1. Czy jest możliwość dodania indywidualnej treści na zaproszeniach, zawieszkach i  innych produktach z oferty?

Tak. Wszystkie projekty wykonywane są według Państwa wytycznych.

 

2. Czy można zamówić mniejszą ilość zaproszeń lub winietek?

Przy każdym produkcie widnieje minimalna ilość zamówienia.

W przypadku zaproszeń zalecamy zamówić ok 15% więcej od planowanej liczby (pula zaproszeń rezerwowych).

Jeśli mamy wydrukować mniej zaproszeń niż ilość minimalna, należy postępować zgodnie z instrukcją "Próbki z personalizacją / Dodruk poniżej minimum"

 

3. W jaki sposób przesłać pozostałe dane po złożeniu zamówienia w sklepie?

Wszystkie niezbędne dane do zrealizowania zamówienia: imiona i nazwiska pary młodej, data i miejsce ślubu należy przesłać emailem na adres sklepu po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. W treści wiadomości dodatkowo należy podać nr zamówienia.

 

4. Czy wpisanie nazwisk gości na zaproszeniach (personalizacja gości) jest usługą dodatkowo płatną? Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji? 

Personalizacja nazwisk w naszej firmie jest darmowa. Jest ona dobrowolna - możemy również zostawić zaproszenia wykropkowane do samodzielnego wypisywania.

 

5. Czy personalizacja treści zaproszeń jest usługą dodatkowo płatną?

Personalizacja w naszej firmie jest darmowa pod warunkiem, że identyczny tekst zaproszenia jest w ilości min. 15szt. W przypadku dodatkowej wersji tekstu dla Rodziców, po angielsku itp w ilości mniejszej niż minimalna będzie naliczona opłata 15 zł od każdej wersji językowej. Więcej informacji tutaj: Dodatkowa wersja językowa.

 

6. Jak przygotować listę gości do zaproszeń, winietek?

Imiona i nazwiska powinny być :

  • zapisane w pliku word lub txt - nie przyjmujemy listy gości zapisanej w Excelu, tabelkach itp. Niepoprawne pliki odsyłamy do poprawienia.
  • jedno pod drugim,
  • odpowiednio do treści poprawnie odmienione - w przypadku braku odmiany - wklejamy tak jak jest. Nie ingerujemy w treść listy, lista jest drukawana przez program komputerowy ze wszystkimi dodatkowymi znakami (np. "+ os. tow") lub błędami w przesłanej liście
  • nie numerowane
  • Jeśli na zaproszeniach mają być wydrukowane zwroty Sz.P., W.P., ks., lub inne to proszę je dopisać przy odpowiednich nazwiskach, np. Sz.P. Ewę i Jana Nowak, Sz P. Annę i Marcina Kwiatkowskich z synem
  • litery pisane - nie drukowane - chyba że mają być w takiej formie wpisane do zaproszeń, winietek
  • Więcej informacji: zaproszenia, winietki,

 

7. Czy istnieje możliwość zobaczenia mojego zamówienia przed jego ostatecznym wykonaniem?

Tak. Po otrzymaniu wszystkich danych nasi graficy opracują projekt, a następnie prześlą je Państwu emailem do akceptacji. Należy go dokładnie sprawdzić (treść oraz układ graficzny). Dopiero po Państwa akceptacji przystępujemy do realizacji zamówienia.

 

8. Co to jest akceptacjia projektu i czemu jest taka ważna?

Akceptacja projektu to potwierdzenie poprawności przesłanego do Państwa projektu zamawianych rzeczy. Projekty wysyłamy drogą mailową. Wysłany projekt będzie identyczny z tym jaki Państwo otrzymacie w wersji drukowanej.

Przed akceptacją prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności całego projektu - czy wszystkie dane zgadzają się (imiona, daty, wielkości liter, polskie końcówki typu "ę","ą", przecinki, kropki, rozmieszczenie tekstu).

Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian i korekt. Nie będą możliwe reklamacje z powodu ewentualnych błędów w tekście. Prosimy o jak najszybsze i jak najdokładniejsze sprawdzanie projektów, ponieważ czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia akceptacji projektu.

 

9. Jakie są terminy realizacji zamówienia?

Aktualne czasy realizacji są tutaj: https://www.venarti.pl/content/60-czas-realizacji-zamowien

 

10. Czy można przyspieszyć realizację zamówienia?

Aby zacząć realizację zamówienia potrzebujemy 2 rzeczy: akceptację projektu oraz wpłatę. Warto wysłać nam potwierdzenie przelewu. Dzięki temu projekt zostanie przesłany do realizacji bez oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.

Istnieje możliwość wybrania opcji "Ekspres". Wiąże się jednak z dopłatą w wysokości 50% wartości zamówienia. Do czasu realizacji nie wliczamy czasu trwania przesyłki.

Trzecią opcją jest opcja "Super expres". Dodatkowy koszt super expresu to 100% wartości zamówienia. Minimalne zamówienie 100 zł. Więcej informacji tutaj.

Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.

W szczycie sezonu może być to niemożliwe ze względu na zbyt dużą ilość zleceń.

 

11. Jak samemu sprawdzić status swojego zamówienia?

  1. Prosimy zalogować się do panelu klienta Historia zamówień
  2. W szczegółach zamówienia, w każdym zakupionym produkcie jest napisany wykupiony termin realizacji
  3. Prosimy sprawdzić kiedy został zaakceptowany projekt:
    - kiedy został wysłany email do nas z akceptacją
    - lub sprawdz pole 'Data' przy statusie zamówienia 'Przyjęto do realizacji' poniżej
  4. Teraz prosimy wejść na stronę www.dnirobocze.pl i w odpowiednie pole wpisać obie informacje: wykupiony termin realizacji i datę akceptacji projektu
  5. Dzień jaki się pojawi na tej stronie, jest dniem wysyłki. Jeśli okaże się za długi zobacz punkt 14

 

12. Etapy realizacji zamówienia

  • złożenie zamówienia przez nasz sklep internetowy
  • dokonanie płatności
  • przesłanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia na adres email sklepu
  • oczekiwanie na projekt (maksymalnie do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania Państwa wpłaty i wysłania emaila z danymi)
  • akceptacja projektu lub ewentualna poprawa projektu 
  • przyjęcie do realizacji po akceptacji projektu
  • wysyłka paczki
  • odebranie paczki z zamówieniem
  • więcej informacji tutaj: Czas realizacji

 

13. Czy można zamówić zaproszenia w innym języku?

Tak oczywiście można z zastrzeżeniem, że otrzymamy tekst od Państwa. Nie wykonujemy tłumaczeń.

 

14. Czy można po dokonaniu zamówienia zamienić czas realizacji na szybszy?

Czas realizacji pokazany na stronie jest dostosowany do aktualnych możliwości produkcyjnych. Jeśli jednak czas okaże się za długi, istnieje szansa, aby go zamienić na szybszy. Należy skontakować się z nami i sprawdzić czy jest możliwa zamiana. Jeśli tak, należy zrobić dopłatę do szybszego czasu wg naszego cennika oraz wysłać nam informację na adres email z potwierdzeniem wpłaty.  Prosimy mieć na uwadze, że nadal musimy mieć czas na zrobienie nieprzewidzianego zamówienia i pogodzenia go z aktualnymi zamówieniami, dlatego nowy termin liczony jest od dnia akceptacji zmiany terminu i opłacenia nowego terminu realizacji(wybrany czas jest resetowany i liczony od nowa- od wpłaty i informacji do nas o zamianie na szybszy).

 

15. Czy można prosić o szybsze wysłanie paczki niż zamówiony czas realizacji chociaż o kilka dni?

Nie ulegamy prośbom o szybsze wysyłanie paczek niż wykupiony termin realizacji. Proszę mieć na uwadze, że każdego dnia mamy inne zamówienia i ściśle określone terminy. Bardzo rygorystycznie ich pilnujemy, ponieważ zależy nam, aby wszystkie paczki dotarły przed ślubem, ale to od Państwa zależy czy zostanie wykupiony prawidłowy termin realizacji :) W sezonie paczki wychodzą praktycznie w ostatni dzień realizacji, dlatego prosimy o przemyślane zakupy. Możemy go zmienić jedynie na szybszy zgodnie z punktem 14.

 

16. Czy zamawiając np 25 zawieszek na wódkę mogę na każdej mieć inny tekst?

Zmiana tekstu następuje po ilości minimalnej, tzn zamawiając zawieszki, mają one ilość minimalną w ilości 15szt. Zmiana tekstu następuje co 15szt. Można także dokupić tą opcję do każdej ilości mniejszej niż ilość minimalna.

 

17. Kupiłam produkt z własnym zdjęciem, czy mogę prosić o pokazanie kilku wersji, aby sprawdzić która mi najbardziej pasuje lub czy można prosić o retusz zdjęcia?

W cenie produktu ze zdjęciem jest wliczona praca grafika polegająca na wklejeniu jednego zdjęcia, dopasowaniu go i personalizacji tekstu. Każda inna dodatkowa czynność wymaga od nas czasu. W tym wypadku należy dokupić tą opcję do każdego kolejnego zdjęcia. Nie retuszujemy zdjęć. Wklejamy je w takiej formie jak je otrzymaliśmy. Jeśli życzą sobie Państwo obróbki zdjęć to należy wykupić projekt indywidualny do każdego zdjęcia.

 

18. Kupiłam produkt z własnym zdjęciem, ale jakość mojego zdjęcia nie jest najlepsza. Czy mogę reklamować jeśli wydruk zdjęcia mi nie odpowiada?

Prosimy mieć na uwadze jakość wysyłanych do nas zdjęć, ponieważ nie przyjmujemy reklamacji z powodu ich słabej jakości.

Zdjęcie powinno być duże, najlepiej od zawodowego fotografa.

To co widać na monitorze nie wygląda identycznie na papierze. Prosimy o wcześniejsze wydrukowanie ich na np. drukarce laserowej na matowym papierze o podobnym rozmiarze wydruku co kupowany. To pozwoli zorientować się jak będzie mniej więcej wyglądało zdjęcie. Monitor ma ok 70 DPI, a druk potrzebuje aż 300 DPI. Oglądając zdjęcie na monitorze nie będą Państwo mogli sprawdzić jakości wydruku. Dodatkowo każdy monitor ma inne parametry, poziom światła i nie jest wyznacznikiem jakości, kolorów zdjęcia.

Grafik przeważnie informuje o słabej jakości zdjęcia w trakcie przygotowywania projektu do akceptacji, jeśli ma zastrzeżenia. Prosimy mieć na uwadze, że każde kolejne zdjęcie wklejane do wizualizacji wymaga dodatkowej pracy grafika i w tym wypadku należy dokupić tą opcję. To dodatkowo wydłuża czas do akceptacji projektu.

Dlatego prosimy o rozważne zakupy i wysłanie nam jednego, dużego, wyraźnego zdjęcia, którego jesteście Państwo pewni. To zapewni wszystkim zadowalające efekty i szybki czas realizacji.