FAQ... czyli najczęściej zadawane pytania:

1. Czy jest możliwość dodania indywidualnej treści na zaproszeniach, zawieszkach i  innych produktach z oferty?

Tak. Wszystkie projekty wykonywane są według Państwa wytycznych.

 

2. Czy można zamówić mniejszą ilość zaproszeń lub winietek?

Przy każdym produkcie widnieje minimalna ilość zamówienia.

W przypadku zaproszeń zalecamy zamówić ok 15% więcej od planowanej liczby (pula zaproszeń rezerwowych).

Jeśli mamy wydrukować mniej zaproszeń niż ilość minimalna, należy postępować zgodnie z instrukcją "Próbki z personalizacją / Dodruk poniżej minimum"

 

3. W jaki sposób przesłać pozostałe dane po złożeniu zamówienia w sklepie?

Wszystkie niezbędne dane do zrealizowania zamówienia: imiona i nazwiska pary młodej, data i miejsce ślubu należy przesłać emailem na adres sklepu po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. W treści wiadomości dodatkowo należy podać nr zamówienia.

 

4. Czy wpisanie nazwisk gości na zaproszeniach (personalizacja gości) jest usługą dodatkowo płatną? Czy można zamówić zaproszenia bez personalizacji? 

Personalizacja nazwisk w naszej firmie jest darmowa. Jest ona dobrowolna - możemy również zostawić zaproszenia wykropkowane do samodzielnego wypisywania.

 

5. Czy personalizacja treści zaproszeń jest usługą dodatkowo płatną?

Personalizacja w naszej firmie jest darmowa pod warunkiem, że identyczny tekst zaproszenia jest w ilości min. 15szt. W przypadku dodatkowej wersji tekstu dla Rodziców, po angielsku itp w ilości mniejszej niż minimalna będzie naliczona opłata 15 zł od każdej wersji językowej. Więcej informacji tutaj: Dodatkowa wersja językowa.

 

6. Jak przygotować listę gości do zaproszeń, winietek?

Imiona i nazwiska powinny być :

  • zapisane w pliku word lub txt - nie przyjmujemy listy gości zapisanej w Excelu, tabelkach itp. Niepoprawne pliki odsyłamy do poprawienia.
  • jedno pod drugim,
  • odpowiednio do treści poprawnie odmienione - w przypadku braku odmiany - wklejamy tak jak jest. Nie ingerujemy w treść listy, lista jest drukawana przez program komputerowy ze wszystkimi dodatkowymi znakami (np. "+ os. tow") lub błędami w przesłanej liście
  • nie numerowane
  • Jeśli na zaproszeniach mają być wydrukowane zwroty Sz.P., W.P., ks., lub inne to proszę je dopisać przy odpowiednich nazwiskach, np. Sz.P. Ewę i Jana Nowak, Sz P. Annę i Marcina Kwiatkowskich z synem
  • litery pisane - nie drukowane - chyba że mają być w takiej formie wpisane do zaproszeń, winietek

 

7. Czy istnieje możliwość zobaczenia mojego zamówienia przed jego ostatecznym wykonaniem?

Tak. Po otrzymaniu wszystkich danych nasi graficy opracują projekt, a następnie prześlą je Państwu emailem do akceptacji. Należy go dokładnie sprawdzić (treść oraz układ graficzny). Dopiero po Państwa akceptacji przystępujemy do realizacji zamówienia.

 

8. Co to jest akceptacjia projektu i czemu jest taka ważna?

Akceptacja projektu to potwierdzenie poprawności przesłanego do Państwa projektu zamawianych rzeczy. Projekty wysyłamy drogą mailową. Wysłany projekt będzie identyczny z tym jaki Państwo otrzymacie w wersji drukowanej.

Przed akceptacją prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności całego projektu - czy wszystkie dane zgadzają się (imiona, daty, wielkości liter, polskie końcówki typu "ę","ą", przecinki, kropki, rozmieszczenie tekstu).

Po akceptacji projektu nie ma możliwości wprowadzania zmian i korekt. Nie będą możliwe reklamacje z powodu ewentualnych błędów w tekście. Prosimy o jak najszybsze i jak najdokładniejsze sprawdzanie projektów, ponieważ czas realizacji zamówienia liczony jest od dnia akceptacji projektu.

 

9. Jakie są terminy realizacji zamówienia?

Aktualne czasy realizacji są tutaj: https://www.venarti.pl/content/60-czas-realizacji-zamowien

 

10. Czy można przyspieszyć realizację zamówienia?

Aby zacząć realizację zamówienia potrzebujemy 2 rzeczy: akceptację projektu oraz wpłatę. Warto wysłać nam potwierdzenie przelewu. Dzięki temu projekt zostanie przesłany do realizacji bez oczekiwania na zaksięgowanie wpłaty.

Istnieje możliwość wybrania opcji "Ekspres". Wiąże się jednak z dopłatą w wysokości 50% wartości zamówienia. Do czasu realizacji nie wliczamy czasu trwania przesyłki.

Trzecią opcją jest opcja "Super expres". Dodatkowy koszt super expresu to 100% wartości zamówienia. Minimalne zamówienie 100 zł. Więcej informacji tutaj.

Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.

W szczycie sezonu może być to niemożliwe ze względu na zbyt dużą ilość zleceń.

 

11. Jak samemu sprawdzić status swojego zamówienia?

  1. Prosimy zalogować się do panelu klienta Historia zamówień
  2. W szczegółach zamówienia, w każdym zakupionym produkcie jest napisany wykupiony termin realizacji
  3. Prosimy sprawdzić kiedy został zaakceptowany projekt:
    - kiedy został wysłany email do nas z akceptacją
    - lub sprawdz pole 'Data' przy statusie zamówienia 'Przyjęto do realizacji' poniżej
  4. Teraz prosimy wejść na stronę www.dnirobocze.pl i w odpowiednie pole wpisać obie informacje: wykupiony termin realizacji i datę akceptacji projektu
  5. Dzień jaki się pojawi na tej stronie, jest maksymalnym dniem wysyłki.

 

12. Etapy realizacji zamówienia

  • złożenie zamówienia przez nasz sklep internetowy
  • dokonanie płatności
  • przesłanie danych niezbędnych do realizacji zamówienia na adres email sklepu
  • oczekiwanie na projekt (maksymalnie do 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania Państwa wpłaty)
  • akceptacja projektu lub ewentualna poprawa projektu 
  • odebranie paczki z zamówieniem

 

13. Czy można zamówić zaproszenia w innym języku?

Tak oczywiście można z zastrzeżeniem, że otrzymamy tekst od Państwa. Nie wykonujemy tłumaczeń.