Jak złożyć zamówienie?

Złożenie zamówienia jest bardzo intuicyjne:

  1. Wybierz produkt w naszym sklepie

  2. Określ ilość

  3. Wybierz czas realizacji

  4. Jeśli widzisz poniżej pole do podania swoich danych, wpisz je

  5. Dodaj produkt do koszyka.

  6. Kliknij "Przejdź do kasy"

  7. W nowym oknie zobaczysz podsumowanie zamówienia. Ponownie kliknij „Przejdź do kasy”

  8. Wypełnij dane do wysyłki

  9. Wybierz metodę płatności

  10. Zatwierdź zamówienie klikając w guzik "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty"

  11. Po złożeniu zamówienia otrzymasz email z tytułem „Potwierdzenie zamówienia”

  12. Jeśli nie podałaś nam danych do personalizacji (patrz punkt 4), zrób to teraz. Prześlij nam niezbędne dane (teksty, imiona, daty itp.) na adres email sklep@venarti.pl. Podaj w temacie numer zamówienia.

  13. Projekt do akceptacji otrzymasz drogą mailową.

  14. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności i zaakceptowaniu projektu.

Więcej informacji Czas realizacji zamówień

Czy można zamówić próbkę?

Tak, oferujemy możliwość zamówienia próbek:

  1. Rodzaje dostępnych próbek:

    • Próbka bez personalizacji – służy do oceny jakości materiałów oraz druku

    • Próbka z personalizacją – należy dokupić (oprócz samej próbki) - tą opcję

  2. Korzyści z zamówienia próbki:

    • Możliwość oceny jakości wykonania i materiałów

    • Weryfikacja kolorów i wykończeń na żywo (kolory na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych)

    • Możliwość porównania kilku stylów przed podjęciem ostatecznej decyzji

    • Sprawdzenie faktury papieru i dodatkowych elementów

  3. Koszt próbek:

    • Cena wyświetla się przy każdym produkcie wybierając opcję Próbka

  4. Czas realizacji próbek:

    • Standardowo próbki wysyłamy w ciągu 6 dni roboczych

Czy macie przykładowe teksty?

Czy macie przykładowe teksty?

Tak, posiadamy bazę przykładowych tekstów na zaproszenia i dodatki ślubne:

  1. Teksty zaproszeń dla rodziców

    • Przykładowe teksty zaproszeń

    • Przykładowe teksty o przyjęciu

    • Teksty dodatkowe

    • Tekst zaproszenia dla Rodziców

    • Rebus ślubny

  2. Teksty podziękowań dla rodziców
  3. Teksty podziękowań dla gości

  4. Teksty dla pary młodej

  5. Teksty na zawieszki

  6. Rebus ślubny

Pamiętaj, że ostateczna treść zaproszenia powinna odzwierciedlać Wasz styl i charakter wesela. Służymy pomocą i doświadczeniem, ale to Wy podejmujecie ostateczną decyzję dotyczącą treści.

Jakie są terminy realizacji zamówienia?

Standardowe czasy realizacji zamówień w naszym sklepie:

  1. Zamówienia standardowe:

    • Standardowy czas: 6 dni roboczych

    • Expres: 3 dni robocze. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia.

    • Turbo: 2 dni robocze. Dodatkowy koszt ekspresu to 100% wartości zamówienia. Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.

  2. Produkty z żywicy:

    • Standardowy czas: 12 dni roboczych

    • Expres: 6 dni roboczych. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia.

Aktualne czasy realizacji są zawsze dostępne na naszej stronie: Czas realizacji

Pamiętaj, że:

  • Czas realizacji liczony jest od dnia akceptacji projektu i wpłaty (w zależności co nastąpi później), a nie od momentu złożenia zamówienia

  • Do czasu realizacji nie wliczamy czasu dostawy (zwykle 1-2 dni robocze)

Zalecamy uwzględnienie tych terminów przy planowaniu zamówienia. Zależy nam aby wszystkie materiały dotarły do Ciebie z odpowiednim wyprzedzeniem.

Jak samemu sprawdzić status swojego zamówienia?

Status zamówienia sprawdzamy wg schematu:

  1. Zaloguj się do swojego konta klienta
  2. Przejdź do sekcji "Historia zamówień"
  3. W szczegółach zamówienia sprawdź aktualny status
  4. W każdym produkcie jest widoczny wykupiony termin realizacji
  5. Ważnym punktem odniesienia jest data akceptacji projektu. Liczymy pełne dni od dnia wysłania do nas emaila z akceptacją projektu.

 

Aby precyzyjnie obliczyć datę wysyłki:

  1. Sprawdź wykupiony termin realizacji
  2. Sprawdź datę akceptacji projektu
  3. Wejdź na stronę www.dnirobocze.pl i wprowadź obie informacje
  4. Uzyskany dzień będzie przewidywanym dniem wysyłki

 

Jeśli zapłaciłaś później niż nastąpiła akceptacja projektu, licz od dnia wpłaty.

 

Możesz również skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Podaj nam numer zamówienia, aby uzyskać aktualną informację o statusie realizacji.

Więcej informacji Czas realizacji zamówień

Jakie są dostępne metody płatności?

W sklepie są przyjmowane formy płatności:

 

1.Przelew bankowy

Rachunek bankowy: 70 1020 4649 0000 7502 0305 5407 (PKO)

Venarti Kornelia Bas

 

W tytule przelewu prosimy umieścić nr Państwa zamówienia. Dziękujemy.

 

Przelew zagraniczny

Kod BIC (SWIFT) PKO Banku Polskiego SA: BPKOPLPW

IBAN: PL 70 1020 4649 0000 7502 0305 5407

UWAGA! Przelewając na to konto z zagranicy inną walutą niż PLN, należy zapłacić 15zł więcej prowizji dla banku.

 

2.System płatności Przelewy24.pl - natychmiastowa realizacja transakcji

Jakie są dostępne formy dostawy?

Oferujemy różne formy dostawy zamówionych produktów:

  1. Kurier Inpost:

    • Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki

    • Przesyłka dostarczana pod wskazany adres

    • Możliwość śledzenia statusu przesyłki

    • Cena: 19,99 zł

  2. Paczkomaty InPost:

    • Odbiór z wybranego paczkomatu

    • Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania

    • Powiadomienie SMS/email o dostarczeniu przesyłki

    • Cena: 16,99 zł

  3. List polecony Poczty Polskiej:

    • Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych

    • Doręczenie pod wskazany adres

    • Dotyczy jedynie próbek

    • Cena: 10 zł

  4. Odbiór osobisty (jeśli posiadacie sklep stacjonarny):

    • Możliwy w godzinach pracy naszego sklepu

    • Bez dodatkowych opłat

    • Konieczność wcześniejszego ustalenia terminu odbioru

  5. Przesyłki zagraniczne:

    • Wysyłka głównie pocztą polską. Istnieje możliwość wysyłki inną firmą

    • Cena zależna od kraju docelowego i wagi paczki. Cenę znamy dopiero po spakowania i zważeniu paczki

Jak zgłosić reklamację?

Reklamację możemy złożyć następująco:

  1. Zgłoszenie reklamacji:

    • mailowo na adres sklep@venarti.pl lub na adres korespondecyjny

    • w temacie wiadomości wpisz "Reklamacja" oraz numer zamówienia

    • opisz dokładnie problem

    • dołącz zdjęcia wadliwego produktu

    • podaj swoje dane kontaktowe i preferowany sposób rozwiązania sprawy

    • można dołączyć Formularz reklamacji

  2. Rozpatrzenie reklamacji:

    • rozpatrujemy reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania

    • możemy poprosić o przesłanie reklamowanego produktu w razie potrzeby dodatkowej weryfikacji

  3. Ważne informacje:

    • ze względu na personalizowany charakter naszych produktów, nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji z powodu:

      • błędów w zaakceptowanych przez klienta projektach

      • różnic kolorystycznych wynikających z ustawień monitora

      • standardowych odchyleń produkcyjnych (np. minimalne różnice w odcieniach)

    • reklamacji podlegają wyłącznie wady fizyczne produktu, błędy produkcyjne czy uszkodzenia powstałe w transporcie

    • ponosimy koszty ponownej wysyłki produktu w razie potwierdzenia reklamacji

 

Produkt dodany do listy życzeń