Jak złożyć zamówienie?
Złożenie zamówienia jest bardzo intuicyjne:
-
Wybierz produkt w naszym sklepie
-
Określ ilość
-
Wybierz czas realizacji
-
Jeśli widzisz poniżej pole do podania swoich danych, wpisz je
-
Dodaj produkt do koszyka.
-
Kliknij "Przejdź do kasy"
-
W nowym oknie zobaczysz podsumowanie zamówienia. Ponownie kliknij „Przejdź do kasy”
-
Wypełnij dane do wysyłki
-
Wybierz metodę płatności
-
Zatwierdź zamówienie klikając w guzik "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty"
-
Po złożeniu zamówienia otrzymasz email z tytułem „Potwierdzenie zamówienia”
-
Jeśli nie podałaś nam danych do personalizacji (patrz punkt 4), zrób to teraz. Prześlij nam niezbędne dane (teksty, imiona, daty itp.) na adres email sklep@venarti.pl. Podaj w temacie numer zamówienia.
-
Projekt do akceptacji otrzymasz drogą mailową.
-
Realizacja zamówienia rozpoczyna się po dokonaniu płatności i zaakceptowaniu projektu.
Więcej informacji Czas realizacji zamówień
Czy można zamówić próbkę?
Tak, oferujemy możliwość zamówienia próbek:
-
Rodzaje dostępnych próbek:
-
Próbka bez personalizacji – służy do oceny jakości materiałów oraz druku
-
Próbka z personalizacją – należy dokupić (oprócz samej próbki) - tą opcję
-
-
Korzyści z zamówienia próbki:
-
Możliwość oceny jakości wykonania i materiałów
-
Weryfikacja kolorów i wykończeń na żywo (kolory na ekranie mogą różnić się od rzeczywistych)
-
Możliwość porównania kilku stylów przed podjęciem ostatecznej decyzji
-
Sprawdzenie faktury papieru i dodatkowych elementów
-
-
Koszt próbek:
-
Cena wyświetla się przy każdym produkcie wybierając opcję Próbka
-
-
Czas realizacji próbek:
-
Standardowo próbki wysyłamy w ciągu 6 dni roboczych
-
Czy macie przykładowe teksty?
Czy macie przykładowe teksty?
Tak, posiadamy bazę przykładowych tekstów na zaproszenia i dodatki ślubne:
-
-
Przykładowe teksty zaproszeń
-
Przykładowe teksty o przyjęciu
-
Teksty dodatkowe
-
Tekst zaproszenia dla Rodziców
-
Rebus ślubny
-
- Teksty podziękowań dla rodziców
Pamiętaj, że ostateczna treść zaproszenia powinna odzwierciedlać Wasz styl i charakter wesela. Służymy pomocą i doświadczeniem, ale to Wy podejmujecie ostateczną decyzję dotyczącą treści.
Jakie są terminy realizacji zamówienia?
Standardowe czasy realizacji zamówień w naszym sklepie:
-
Zamówienia standardowe:
-
Standardowy czas: 6 dni roboczych
-
Expres: 3 dni robocze. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia.
-
Turbo: 2 dni robocze. Dodatkowy koszt ekspresu to 100% wartości zamówienia. Standardowo ta opcja nie jest dostępna. Zawsze należy zapytać się, czy zdążymy zrobić Państwa zamówienie w tym terminie.
-
-
Produkty z żywicy:
-
Standardowy czas: 12 dni roboczych
-
Expres: 6 dni roboczych. Dodatkowy koszt ekspresu to 50% wartości zamówienia.
-
Aktualne czasy realizacji są zawsze dostępne na naszej stronie: Czas realizacji
Pamiętaj, że:
-
Czas realizacji liczony jest od dnia akceptacji projektu i wpłaty (w zależności co nastąpi później), a nie od momentu złożenia zamówienia
-
Do czasu realizacji nie wliczamy czasu dostawy (zwykle 1-2 dni robocze)
Zalecamy uwzględnienie tych terminów przy planowaniu zamówienia. Zależy nam aby wszystkie materiały dotarły do Ciebie z odpowiednim wyprzedzeniem.
Jak samemu sprawdzić status swojego zamówienia?
Status zamówienia sprawdzamy wg schematu:
- Zaloguj się do swojego konta klienta
- Przejdź do sekcji "Historia zamówień"
- W szczegółach zamówienia sprawdź aktualny status
- W każdym produkcie jest widoczny wykupiony termin realizacji
- Ważnym punktem odniesienia jest data akceptacji projektu. Liczymy pełne dni od dnia wysłania do nas emaila z akceptacją projektu.
Aby precyzyjnie obliczyć datę wysyłki:
- Sprawdź wykupiony termin realizacji
- Sprawdź datę akceptacji projektu
- Wejdź na stronę www.dnirobocze.pl i wprowadź obie informacje
- Uzyskany dzień będzie przewidywanym dniem wysyłki
Jeśli zapłaciłaś później niż nastąpiła akceptacja projektu, licz od dnia wpłaty.
Możesz również skontaktować się z nami mailowo lub telefonicznie. Podaj nam numer zamówienia, aby uzyskać aktualną informację o statusie realizacji.
Więcej informacji Czas realizacji zamówień
Jakie są dostępne metody płatności?
W sklepie są przyjmowane formy płatności:
1.Przelew bankowy
Rachunek bankowy: 70 1020 4649 0000 7502 0305 5407 (PKO)
Venarti Kornelia Bas
W tytule przelewu prosimy umieścić nr Państwa zamówienia. Dziękujemy.
Przelew zagraniczny
Kod BIC (SWIFT) PKO Banku Polskiego SA: BPKOPLPW
IBAN: PL 70 1020 4649 0000 7502 0305 5407
UWAGA! Przelewając na to konto z zagranicy inną walutą niż PLN, należy zapłacić 15zł więcej prowizji dla banku.
2.System płatności Przelewy24.pl - natychmiastowa realizacja transakcji
Jakie są dostępne formy dostawy?
Oferujemy różne formy dostawy zamówionych produktów:
-
Kurier Inpost:
-
Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania przesyłki
-
Przesyłka dostarczana pod wskazany adres
-
Możliwość śledzenia statusu przesyłki
-
Cena: 19,99 zł
-
-
Paczkomaty InPost:
-
Odbiór z wybranego paczkomatu
-
Dostawa w ciągu 1-2 dni roboczych od nadania
-
Powiadomienie SMS/email o dostarczeniu przesyłki
-
Cena: 16,99 zł
-
-
List polecony Poczty Polskiej:
-
Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
-
Doręczenie pod wskazany adres
-
Dotyczy jedynie próbek
-
Cena: 10 zł
-
-
Odbiór osobisty (jeśli posiadacie sklep stacjonarny):
-
Możliwy w godzinach pracy naszego sklepu
-
Bez dodatkowych opłat
-
Konieczność wcześniejszego ustalenia terminu odbioru
-
-
Przesyłki zagraniczne:
-
Wysyłka głównie pocztą polską. Istnieje możliwość wysyłki inną firmą
-
Cena zależna od kraju docelowego i wagi paczki. Cenę znamy dopiero po spakowania i zważeniu paczki
-
Jak zgłosić reklamację?
Reklamację możemy złożyć następująco:
-
Zgłoszenie reklamacji:
-
mailowo na adres sklep@venarti.pl lub na adres korespondecyjny
-
w temacie wiadomości wpisz "Reklamacja" oraz numer zamówienia
-
opisz dokładnie problem
-
dołącz zdjęcia wadliwego produktu
-
podaj swoje dane kontaktowe i preferowany sposób rozwiązania sprawy
-
można dołączyć Formularz reklamacji
-
-
Rozpatrzenie reklamacji:
-
rozpatrujemy reklamację w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania
-
możemy poprosić o przesłanie reklamowanego produktu w razie potrzeby dodatkowej weryfikacji
-
-
Ważne informacje:
-
ze względu na personalizowany charakter naszych produktów, nie przyjmujemy zwrotów ani reklamacji z powodu:
-
błędów w zaakceptowanych przez klienta projektach
-
różnic kolorystycznych wynikających z ustawień monitora
-
standardowych odchyleń produkcyjnych (np. minimalne różnice w odcieniach)
-
-
reklamacji podlegają wyłącznie wady fizyczne produktu, błędy produkcyjne czy uszkodzenia powstałe w transporcie
-
ponosimy koszty ponownej wysyłki produktu w razie potwierdzenia reklamacji
-